Asiakastyytyväisyys lähes 90 % ja NPS 68 kertovat palvelumme laadusta

BDO on yksi maailman johtavista tilintarkastus- ja asiantuntijaorganisaatioista. Autamme asiakkaitamme menestymään, kehittymään sekä toimimaan vastuullisesti, niin yksityis- että julkissektorilla.

Jotta voimme auttaa asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla, tulee meillä olla selkeä kuva myös omasta toiminnastamme. Toteutimme keväällä 2024 vuosittaisen asiakastyytyväisyystutkimuksemme varmentaaksemme toimintamme sekä palveluidemme laatua.

Asiakkaamme arvostavat asiantuntijuuttamme 

Tutkimuksen mukaan asiakkaamme arvostavat suuresti asiantuntijuuttamme sekä palveluidemme laatua. Asiakkaamme arvostavat kykyämme toteuttaa toimeksiantoja laadukkaasti ja kokevat, että tuomme lisäarvoa heidän toimintaansa.

"Kommunikointi toimii, asiakasta ymmärretään, ja työnjälki on erittäin laadukasta."

"Yhteistyö on kokonaisuudessaan sujuvaa ja joustavaa."

Suositteluindeksimme, eli NPS-lukumme, on 68 mikä vastaa erinomaista tulosta. Suosittelumme syinä mainittiin useimmiten tyytyväisyys asiantuntemukseemme, sujuvaan yhteistyöhön sekä aikataulujen pitävyyteen. Myös palveluhenkisyytemme ja asiakaslähtöisyytemme saavat asiakkailtamme kiitosta.

”Aikataulut pitävät, yhteyshenkilö on helposti tavoitettavissa, ja asiointi on vaivatonta sekä joustavaa."

"Olemme saaneet nopeasti apua ja ratkaisuja haastaviin kysymyksiin muuttuvissa ja uusissa tilanteissa."

”Ei ole mitään valitettavaa, hommat toimivat.”

Asiakastyytyväisyys kertoo palveluidemme laadusta

Tyytyväisyys palveluihimme on myös korkealla tasolla. Lähes 90 % (89 %) asiakkaistamme pitivät palveluitamme joko erinomaisina tai hyvinä antaen niille yleisarvosanaksi 4 tai 5 asteikolla 1–5. 

"Tavoitettavuus, joustavuus ja nopea reagointi ovat meille tärkeitä asioita ja on mahtavaa nähdä, että myös asiakkaamme arvostavat erityisesti asiantuntemustamme ja sujuvaa yhteistyötä. Tutkimuksen tulokset antavat meille vahvistusta siitä, että teemme oikeita asioita. Ne myös kannustavat meitä jatkamaan palveluidemme kehittämistä ja varmistamaan, että vastaamme asiakkaidemme odotuksiin ja tarpeisiin myös tulevaisuudessa”, kertoo BDO:n toimitusjohtaja Taneli Mustonen.