BDO:n uusin MEDIAtalk-katsaus kokoaa yhteen mediasektorin tuoreimmat kehitystrendit ja globaalin yrityskauppa-aktiviteetin viimeisimmän suunnan.
Mediasektorin vuoden 2023 jälkimmäinen puolisko ei näyttänyt elpymisen merkkejä heikon alkuvuoden jälkeen, minkä myötä koko vuoden transaktiovolyymi jäi vertailukauden luvuista. Erityisesti pääomasijoittajien aktiviteetti on loistanut poissaolollaan vuoteen 2022 verrattuna. Kuluvalta vuodelta odotamme varovasti piristyvää markkinaa kahden heikomman vuoden jälkeen.
Sektorin valonpilkkuja ovat olleet erityisesti out-of-home-mainonnan kiinnostus sijoittajien keskuudessa sekä äänikirjojen ja podcastien kasvava suosio. Vastaavasti kustannustoiminnan vaikeudet jatkoivat heikossa markkinassa.
Uppoudu syvemmälle mediamarkkinaan ja lataa katsaus!
Raportti on englanninkielinen.
Mediasektorin vuoden 2023 jälkimmäinen puolisko ei näyttänyt elpymisen merkkejä heikon alkuvuoden jälkeen, minkä myötä koko vuoden transaktiovolyymi jäi vertailukauden luvuista. Erityisesti pääomasijoittajien aktiviteetti on loistanut poissaolollaan vuoteen 2022 verrattuna. Kuluvalta vuodelta odotamme varovasti piristyvää markkinaa kahden heikomman vuoden jälkeen.
Sektorin valonpilkkuja ovat olleet erityisesti out-of-home-mainonnan kiinnostus sijoittajien keskuudessa sekä äänikirjojen ja podcastien kasvava suosio. Vastaavasti kustannustoiminnan vaikeudet jatkoivat heikossa markkinassa.
Uppoudu syvemmälle mediamarkkinaan ja lataa katsaus!
Raportti on englanninkielinen.